yefeninannesi Selam kızlar 23+6 haftalık hamileyim (bebeğim kafa aşağı pozisyonda yani doğum kanalına doğru ) . Batma hissi yaşıyorum karnımda Rahmim de değil direk karnımda bu normal mi acaba yaşayan var mı yoksa bebeğin pozisyonu ile mi alakalı