Zhatunoglu evet normal doğum. Ama dişin korkulacak yanı yok ya zaten önce iğne ile uyuşturuldu. Bi de bebek yanında olunca ağrı sızı hissetmedim diyebilirim🥰 oğlum hiç ayrılması yanımdan hep yanımdaydı. Bi de gayet geniş ferah bi odada doğum yaptım. Sancı ve doğum odası aynı yer. Tek sıkıntı yanına kimseyi almıyorlar. Odanın ferah olması içimi rahatlatmıştı. Zaten yalnız kalacağın süre 5 dk. Sürekli ebeler ve hemşireler kontrole geliyor. En son doğumda yanına doktor geliyor. Sedye doğum masasına çevriliyor hemen. Aynı odada doğumumu yaptım. Doğum sonrası eşim ve annem geldi yanıma birlikte odaya geçtik sonra🥰