Sezen07 Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin kaç haftaliksin bende 39+1 oldu daa açılma yok bebek de kanala inmemiş biz nereye gidiyoruz acaba
Sinmn Sezen07 ilk doğumumda 39-+5 e kadar açılma da sancı da yoktu, bebeğim de inmemişti.. gecesinde sancım başladı, 39+6 da Doğum yaptım ☺️ Ümidinizi kesmeyin ☺️
Semaa6 Benim de kanala inmemis cati muayenesi olmadim eger acilma olmazsa suni sanciyla acilma oluyor mu deneyenler var mi bu arada 39+0 im