Aksam 20:00 de yatiriyorum ve mamasini vermis oluyorum . Gece iki kere beslenmek icin uyaniyor (bu arada Emziriyorumartik malesef)
Ama etrafimdakiler diyorki 3 aylik bebek gece kalkarmi ya aa aslinda kalkmamasi lazim falan diyolar🤦🏼♀️🙄 normalmi bu durum anlayamadim sizde nasil merak ettim .