Alymus BeatifulAngel 38 bugün bizde normal istiyorum ama bebişim 3.500kg olmuş 4 olursa sezeryan dedi doktor cumartesi belli olacak 😏
minnakannesi08 BeatifulAngel 38+4 günlüğüz bizde normal doğum olucak yine nasipse bakalım ne zaman gelicek
Mommyustn Benim de şuan 38+2 dün 5 dkda bir fena kasılmam vardı doğuruyorum sandık ama açılma yoktu kanala bile girmemiş 🤦🏻♀️ bekliyoruz bakalım🥲
Ayytacc BeatifulAngel 38+6tik yok valla gelmeye niyeti yok bu kizin nisan kanama geldi sancida var su gelmiyor
BeatifulAngel Ayytacc açılma varmı ? Hastanedemisiniz? Su gelmemişti bende de ilk doğumda doktor patlattı
Seherak BeatifulAngel 38+4 üm cuma doğum sezaryen olacak inş sağlıkla gelsin kızım sizlere de saglıklı doğumlar🌸🤲🏻
Ayytacc BeatifulAngel yok canim acilma yok sadece nisan kan geldi evdeyim eve gonderdiler yarin kontrolum var
zeynepselcukk BeatifulAngel 1 saat sonra tam 38 oluyoruz bizde. En son 37 haftalıkken gittim hafif sancım cıktı bebek kanala girmiş. Bu hafta boyunca her gun sancım oluyor ama duzenli degil. 2 gun snra tekrar gidicem merakla bekliyorum saglıkla gelsinler insaallah 🙏