Kızlar merhaba.Ben tetenoz aşısı hamileliğimde olmadım.Aşılar deprem bölgesine gönderildiği için bulunamıyordu.Şuan 28.haftamdayım.Yaşadığım yerdeki devlet hastanesindeki doktor aşı olmana gerek yok şuan herşey steril ortamda yapılıyor dedi.Ama kontrole gittiğim kendi doktorumda 1 doz ol dedi.Aşı için geç kaldım 28. Haftadayım.Bir arkadaşıma kendi doktoru 22 haftadan sonra yaptırırsan erken doğuma sebep olabilir demiş bu beni korkuttu.Benim gibi geç aşı olan var mı tecrübelerinizi bekliyorum