Meyra32 Merhaba arkadaşlar hamilelik şekerim yüksek çıktı dahiliyeye yönlendirdi doktorum gidicem tatlıyı çok seven biriyim zor dayanıyorum bebeğim için siz neler yapıyorsunuz birde şeker ölçüm cihazı alıcam tavsiye ettiginiz marka varsa yazarmısınız.
Peri_kizi Meyra32 bende de var canım dahiliye diyetisyene yönlendirdi diyet verdi onu yapıyorum ben vivachek eko markasini kullanıyorum memnunum