HanifeAsya Kızlar kullanan var mı emzirme atleti hangi beden almalıyım bilemedim 32. Haftadayım suan 62 kiloyum
aylin-61 HanifeAsya bende aldım 75 kiloyum xxl tercih ettim yorumlarda bi beden büyük alın yazıyordu bi beden küçük alsaydim olurdu rahat kalibi
Vehim HanifeAsya ben neredeyse iki aydır başka bir şey giymiyorum daha bebek doğmadan eskidiler. Sütyen takamadığım için onla geziyorum. Şahane ben M beden olduğum için M aldım. Bedenini bilemem
hayalperest2310 HanifeAsya ben doğum yaptım fakat tabi doğum kiloları gitti 62 ye düştüm bile 79 kilodan L beden almıştım tam oturdu
GULSE23 Ben aldım hamilelikte de giymek için çünkü iç giyim sütyen artık sıkıyordu beni . Lcwden atlet aldm çokta güzel memnun kaldm doğum sonrası içinde rahatlık olacak tabi. Şimdi 1 tane daha alaym diyorum
HanifeAsya Çok teşekkür ederim o zaman bende alayım emin olamadım da yaşadığım şehirde de bulamadım çamaşırcılarda sipariş vereceğim ona göre ☺️