Zeynepf Merhabalar sizde de oluyor muydu idrarım geldiğinde 3damla dahi olsa karnıma ve alttarafıma çok ağrı giriyor sanki alt tarafım çıkacak gibi oluyor artık tuvalete gitmeyim diye dua eder oldum..
Cansuercan Zeynepf su aralar tuvalete oturdigmda arka tsrafa baski hissediyorum ama.. evet azda olsa tuvaletm oluncaa agrilar giriyo kasiklarima
Suzitosuzi Zeynepf benim de bir dönem ağrıyordu israr testi yapıldı her ay enfeksiyon çıkmadı şükür. İdrarını yaparken hepsinin boşalmasına dikkat et fazladan otur bir kaç damla da olsa rahatsız ediyor. Doktoruna söylemeyi unutma canım