Ben bir hafta oldu spinal anestezi ile doğum yapalı doğum anında hicbirsey hissetmiyorsunuz gayet güzel ama doğum sonrası çok zor ilk ayağa kalkmış aşırı zor sonra vücudunda gezen narkozun verdiği o kötü baş ağrısı mide bulantısı tansiyonum yükselip serumlarla ayaklandim bir hafta oldu halen narkozu atıyorum genel olun tavsiyem