Ergenken tanı kondu doğum kontrol vermek istedi ben istemedim. Reglim hep düzensizdi zaten. Gebe kalmaya karar verdiğim zaman sadece birazcık yediklerime dikkat ettim. İnositol kullandım hayıt tohumu çayı içtim. 2 3 ay düzenlendi reglim o ara da hamile kaldım.