Tiiffany minikoglumuz Özel aracımız vardı o zaman pijama ile çıkmıştım. Zaten hastane adı üstünde cogu herkes rahat giyiniyor. Açıkcası bu konuda kim ne giymiş umrumda da olmuyor. Ben nasıl istiyorsam o sekilde. Bu sefer eşofman giymeyi düşünüyorum
mucizem___ minikoglumuz rahat bir elbise giyilebilir ya da eşofman takımı, Bol bir tişört tayt olur yani neden olmasın dı ya da pijama üstüne sabahlık 😂😂 neden olmasın
Skdinc minikoglumuz gece 12 de çıkmıştım. Doktorum nöbetçiydi. Darlanıyorum sıkıldım evime gidiyim demiştim. O yüzden üstümde gecelikle sabahlıkla otoparktan hemen arabamıza binip gitmiştim. Özel aracınız varsa bence ekstra birşeye gerek yok gibi. Eve gelincede bir duş oh mis giyin. 💕
minikoglumuz Sahnedekimadam normal veya sezaryan olma durumunda dikişler acımaz mi taytla ben de çünkü tayt düşündüm tayt sıkar dikişler acır dediler
minikoglumuz Tiiffany aynen bende o kafadayım hastahane kapısından çıkıp arabamıza binip evimize gidecegiz sonuçta
Sahnedekimadam minikoglumuz Hiç öyle düşünmedim millette hep tayt görünce , yaz olucaksa elbise de olur
TugSozTan Benim yaza denk gelecek bol bir elbise ile işi çözeriz aslında hiç düşünmedim ne giyerim diye hangi kıyafetle geldiysem aynısı ile çıkarım diye düşünüyorum olmadı yedek koyarım su gelir vs diye