eaciftci Kizlarr bebegim ocak başı gibi gelecek inşallah sizler portbebe mi aldınız puset mi ? Ya da hangisini almayi düşünüyorsunuz ? Kış olacağı için portbebe sıcak olur gibi geliyor bana ama çok kararsiz kaldım, kullanıcılar ne önerir 😊
Cansuercan eaciftci bebek arabasinda pusetide vardi zaten :) bide kucuk sallanan bi besik aldim yanimda gezdirebilmek icin hamak gibi e bebektede var cok guzel
Benay eaciftci puset aldım ben de ocağın 15nde doğuracağım inşallah nasip olursa hem puset hem araba koltuğu olabilen bir puset aldım zaten kışın çocuğu çok dışarı çıkarmam doktordan doktora onda da puset yeter diye düşündüm
Sinem1912 Bende her ikiside var sanırım o anki duruma göre karar vericem🙈 bence ocak başında doğum yapicam 😊
eaciftci Sinem1912 bu gidişle bende ikisinide alacağım galiba 😂 hadi bakalım hayırlısı az kaldı kavuşmaya😄
Momofthemert Ben de ocak başı zaten pusetimiz vardı bir daha portbebe almaya gerek yok bence pusete sarıp sarmalayıp koyuyorsun üstünede bir battaniye yeter merak etme zaten kış bebeği bahar gelene kadar hastane kontrol dışında pek çıkmam diye düşünüyorum ilk oğlum ağustosta doğmuştu ne güzel bir müslin bir zıbın yetiyordu 😂
aysess Ben portbebeyi sevmiyorum ama herkes onu tavsiye etti çevremde. Yeni doğum yapan kuzenimde portbebeyi almış çok memnun evdede onda yatiriyorum bazen , sıcak oluyor dedi. Puset taşıması zor oluyor malum.