Merhaba arkadaşlar ben 7+2 gebeyim kontrole gittiğimde sezeryan yerimde incelme olduğunu söyledi
Benim 5. Sezeryan olacak
- Gebeliğimde iç kanama yaşadım bebeğimi kaybettim sonra çok şükür 4. Bebeğimi kucağıma aldım.
Planlı bi gebelik değildi ama merak ediyorum
Aynı durumu yaşayıp sağlıkla doğuran Oldumu aranız da yardımcı olursanız çok memnun olurum.