Selisscee Hanımlar 34+3ten beri düzensiz sancilarim varr 36 haftalik oldum hala devam ediyor ara ara geliyor sancilar nts de de cikiyor ama düzensiz bu şekilde olupta düzenliye dönen var mı veya ne zaman döndü