Bircandeniz Kızlar 18 gün önce normal doğum yaptım 10 dikiş attılar çoğu dikişlerim döküldü ama iç tarafta kalan dikişler hala dökülmedi. Bu normal mi yoksa bu kadar geç dökülen var mı ona göre doktora gideceğim
5melekannesi Bircandeniz Gitmenize gerek yok iç dikişler sürekli ıslandığı için daha geç düşebilir bu normaldir ağrı yanma acı vs yoksa sıkıntı yok, düşmüş olsada bazen görmeyebiliyorsunuz idrar esnasında düştüğü de oluyo
Bircandeniz 5melekannesi yok burdan bir arkadaş kantaron yağı sür demişti o yüzdem sürerken hissediyorum. Bugün biraz sızladı o yüzden acaba dedim bende mi bir problem var diye düşündüm çok sağolun
Bircandeniz 5melekannesi gerçekten mi yaa kantaron yağı iyi geliyor vs dediler diye bir kaç kez sürdüm ama zaten sürekli onunla uğraşamam diyip sürmedim allahtan