Kızlar bebeğim her mamadan sonra kusuyor, daha 17 günlük çok küçük belki daha kapakçığı gelişmemiştir diye bilmiyorum doktora söyledim ilerleyen zamanlarda anlaşılır ne olduğu dedi ama büyük ihtimal fazlalığı atıyordur dedi. Ama az bi şeyde yese kusuyor gazını çıkarmama rağmen. Bu zamanlarda normal midir ? Ben de emziriyorum bazen sütüm olduğunda, az bi şey yese bile kusuyor. Hepsini değil ama mesela 60 cc mama veriyorum 60 cc yi geri kusmuyor full öyle değil. Az bi şey kusuyor.