Kızlar 38 haftalık gebeyim dün eşim plates topu almıştı bana daha sonrasında üzerinde bir kaç hareket yaptım sonrasında eşimle birlikte olduk bunları hep doğumum kolay olsun diye yaptığımız şeyler bugün hastaneye gittim nst ye girdim sancım çıktı ultrasonda sancı gördü doktor açılmama baktı 1 cm açıklık çıktı bebekte yüksek kalp atımları var dedi acile yattık serum aldım ama sancılar düzelmedi ama ben kendimi iyi hissediyorum diyip imza atıp çıktım eve geldik sizce doğum başlangıcı mı eşimle birlikte oldum diye mi tetikledi yoksa normal mi bu haftalarda sancılar ??