arkadaşlar yapmayın allahım yarabbim benimde normal çıkıyordu şekerlerim yüklemede yüksek çıktı insülin kullanıyorum şuanda ilk oğlumu şekerden dolayı erken doğurdum kaybediyordum bebek şeker hastasıda doğabilir ölümlede sonuçlanabilir erkende doğum olabilir sizin evladınız siz düşünün yaptırma tehlikeli diyenler yaptırmamanın daha tehlikeli olduğuu bilmiyorlar sanırım teyzemin oğlu 8 yaşında 50 kilo şeker hastası olarak doğdu yaptırmadı oda keşke yaptırsam diyordu bu gebelik şkeri canım gebelikte çıkabilen şeker