Sibeldl12 ilkimbebee babada öyle geliyo göbeğim. Eşim ve arkadaşım göbeğin düşmüş dedi ondan mı kaynaklı bilmiyorum 🤷🤷
bskbsk123 ilkimbebee bende 35teyim biraz aşağı kaydığı için öyle duruyor bence. Benim de ara ara bir yerde toplanıp çok sertleşiyor
Linameyra ilkimbebee bebek baş aşagı dönmüştür canım doğum pozisyonuna yavaş yavaş hazırlanıyor o yüzden olabilir.
Sibeldl12 ilkimbebee kasılma yaşıyor olabilirsiniz. Benim genel anlamda sert karnım ama tab bazende yumuşak oluyor. Ve kasılma yaşıyorum uzun süredir (sertleşiyo baya sonra yumuşuyo). Belki 2.olduğu için bilmiyorum.Çok şükür erken doğum riski gözükmüyor benim. Ama siz hareketleri az ise takip edin yarın da aynısı olursa bir doktora görünün derim.
bskbsk123 ilkimbebee düzenli takip etmeye çalış bence canım eğer bir iki gün bu şekilde hareketini az hissedersen doktoruna bir danış derim bir sıkıntı olmasın
Gmzgvn ilkimbebee ben doktoruma sordum ne zman hareketsiz demeliyim diye oda şöyle söyledi yemek yedikten sonra sol tarafına yat biraz bekle hareket edecektir dedi etmez o zman haber ver hani bi tekmesi bile yeterli
ilkimbebee Sibeldl12 çok şükür inatço benim kız heralde baya bi uğraş sonrası hareket etti 🥰🤲 teşekkür ederim
Merve-mutlu- Bir doktora gidin acile bulunduğunuz yerde şikayetinizi söyleyin bebeğinizin suyu bitmiş azalmış olabilir benimde bu durum basım da var suyum bitince göbeğim küçülüyor su takviyesi yapıyorlar eski haline geliyor
ilkimbebee Merve-mutlu- en son doktora gittiğim de suyu vs iyi demişti Allah korusun. Bi yerde okumuştum havuç suyu su dengeliyormuş deneyebilirsiniz
ilkimbebee Gmzgvn evet kesinlikle küçük bi hareket bile önemli çok şükür hareketlendi benim miniğim sağlıklı bi şekilde kucağımıza alsak 🌸