Emine82 aklınızda olsun gene de. BEn ikisini bir aldım. Kanım düştü tsh im yükseldi doktor demir hapiyla bir alıyorsun değil mi dedi. İkisi birbirinin etkisini yarı yarıya azaltır dedi. Şimdi birini gece birini sabah içiyorum. Bu arada yukarıda yazdıklarımı bana endokrin profesöru söyledi.ben 8.3 ile gittim şuan 0.6 tshim