Alymus Kızlar kullandığınız önerdiğiniz neler var ? Nstde ki hemşire Rezene içmeye başlayabilirsin dedi 38. Haftadayım önerilerinize talibim 🥰
Gulsahakdag Alymus bende tam böyle bir post arıyodum.mesh stick tea içmeye başladım.38. Haftaya yeni girdim. Bende tansiyon çıktı ondan içiyorum aslında biraz sakinlik versin diye☺️ bebişim top gibi toplanıyor. Valla göğsüme dayanıyor nefesim kesiliyor.
melike098 Alymus bestlak damla iyi diyorlar ama ben kullanmadım daha belki kullan arkadaşlar vardir burda dogum yapinca deniycem bi onu bakalım
minnosbirkiz Alymus bestlak damlayı öneririm, çok işe yarıyor, 1 su bardağı içine üstünde ki yazan rakam kadar seyreltilip kullanılıyor ☺️