Elitopatra25 motherlion01 benim gobis henüz yok 11+4um maşallah size çok güzel olmuş hamişlik sağlıkla al kucağına 😍♥️🧿
Turna44 motherlion01 çok güzel foto çok da yakışmış sağlıkla al kucagına. Bende 19+4 üm ama resim atamıyorum
motherlion01 Elitopatra25 yaaa çok teşekkür ederim rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin benimde son 2 haftadır birden büyüdü desem yeridir 😂
Elitopatra25 motherlion01 amin amin inşallah hım benimde erken çıkmayacağı benziyor ama olsun sağlıklı olsunlar da 🥹♥️