Yazmelegi_ spinal oldum evet ama öyle herkesin abartildigi sezeryandan korkmayın hiç bişey hissetmiyosun çocuk 10 içinde cikiyo seni içindekileri temizleyip kapatiyolar odana çıkınca bı melekle karsilasiyossun o an ona Ilgın oluyo zamanla uyuşukluk geçince illaki ağrıların oluyo ama katlanilmicak bı ağrı değil bana göre zaten belli bı saatte ağrı kesici vuruyolar rahatlıyorun cnm :)