Seydaa- Herkese selam 12+3 hamileyim baş ağrısı ve diş Ağrısı çekiyorum ara ara ve hiç bir belirti yok durduk yere kötü şeyler aklıma geliyor normal mi çok fazla kafaya takıyorum :(
262223-- Seydaa- içinizi ferah tutun kötü birşey olsa büyük ihtimal sanciniz kasıklarda ağrı olur yada lekelenme kanama
Seydaa- Bende öyle hissediyorum, ama çok fazla Kötü kötü şeyler aklıma geliyor kendi kendime stres Oluyorum