Baby187 Kızlar tam idrar tahlilinde lökosit değeri yüksek çıkması riskli mi? Lökosit referans 0-5 iken 25 çıkmış
melike098 Baby187 ya bende dun verdim benimde wbc lökosit 48 cikmis sonucu doktora gostermedim daha enfeksiyon mu var acaba
Kbb25 Enfeksiyon olabilir doktoruuzla mutlaka görüşün benim lökasit vs 0 olmasına rağmen bakteri sınırın biraz üstünde olmasına rağmen 2 antibiyotik 1 fitil kullanıyorum enfeksiyon varsa doktorunuz ilaç yazsın geçmiş olsun
Baby187 Banada antibiyotik ve fitil verdi doktorum. Kaç haftalıksınız? bebeğe bi zararı vardır diye korkuyorum