Merhaba arkadaşlar. Ben eylülde işe başladım fakat kasım aralık gibi sigorta girişim yapıldı. Sonrasında ise işverenimiz sigortalarımızı kısmi olarak yatırdı. Yani ayda sadece 10 gün sigortam yatıyor. Her ay parça parça yatıyor ve ben doğum iznine çıktığımda toplamda 120-130 günlük gibi sigortalı günüm olmuş olacak Benimde doğumum eylülde olacak. Doğum yardımı ücretini almak istiyorum bu şartları taşıdığım için yardımı alabilecek miyim? Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen?