Hasret5506 ilkmommylikheyecani öyle yapıcam zaten pzartesiyi beklicem 13 günlük bir alanı değerlendirdim resimde belli olmasada çok zilik bir çizgi mevcut
Hasret5506 ilkmommylikheyecani yiaa maşallah rabbim nazarlardan saklasın sağ salim alın kucağınıza bende pazartesiyi bekliyorum gitmek için korkuyorum negatif olursa diye
OnlyBaby Hasret5506 negatif olursa hiç korkma tahlillerini yaptır denemeye devam boşver :) tıpta çareler tükenmiyor
ilkmommylikheyecani Hasret5506 rabbim nasip etsin insallah sizede bize yazarsınız hayırlı haberleri 🌸
ilkmommylikheyecani OnlyBaby normal adet tarihimden 1 gün önce yapmıştım şiddetli göğüs ağrısı ve bel ağrısı vardı şüphelenmiştim adetin gecikmesini bekleyemedim direkt çıktı zaten şimdide 2,5 aylık olduk ☺️
AyselCvk Canım ekran görüntüsü alıp renklendirip baktım silik çizgi var gibi eğer aynı dakika da çıktıysa yeni hamile olablrsin eğer beklediyse malesef kuruma çizgisidir
anneoluyoruuumm16 Hasret5506 benimde adetim duzenliydi 3 gün geçtiğinde kanda negatif çıktı(4.88) bir hafta sonra pozitif oldu yukseldi değerim. Rabbim gönlüne göre versin canim