Ben İzmir deyim. Nokta bebe den sipariş verdim . 30 gün geçmeden geldi. Kurulumunu kendiniz yapamazsınız. Marmara bölgesi dışına kurulum yapmıyorlar. Kurdurduk 1 hafta oluyor. Henüz kullanmadık bebişin gelmesine çok var. Ama kalite ve fiyat performans olarak bizi memnun etti. Instagram üzerinden değil de. Kendi sitesinden sipariş verdik. Kargo apartman kapısına kadar getiriyor.