Senasarglll Elele madre otomatik anakucağı kullanan varmı hanımlar bebişleriniz sevdimi kullanım açısından rahatmı
Aybarsmom_ Senasarglll canım ben aldım daha kullanmadım çünkü bebişim doğmadı. Ama 1 buçuk yaşında yeğenim var onu yatırdık onun bile uykusunu getirdi sevdi çocuk☺️☺️