Fatmari Efee biz doğuma 1 ay kala rutin kontrolümüzde gittik , doktor söyledi , ama 1 hafta kala tekrar gelebilirmisiniz dedi ,bizde tamam dedik, yine muayne ücreti aldılar tabi ,o günde aynı günü söyledi, bu şekilde ,
Egeminannesi Efee evet son zamanlar belli oluyo bazı Dr hiç muayene etmiyor doğum zamanı bakiyolar oluyoda normal olmuyorsa sezaryen
cauuv1 Doktorum cok yogun diye kendi programını olusturma amaclı 26. Haftada gün vermişti hala aynııı
arelbaby Efee 32.haftada konuştuk doktorumla genelde normal gününden 10 gün önce alıyoruz dedi 🌸 38+4 gibi denk geliyor hesabıma göre