Carpedym Kızlar bugün ultrasona göre 13+4 olduk oğluşumla 🧿 arada Bi batma hissi var acaba onu hissediyor olabilirmiyim yoksa çokmu erken bilemedim benim gibi olan varmı
Kubrakarahan Carpedym 13+4 üm iki gün önce bemde kıpırtı hissetim gözle görülür değildi ama içimde hissetim bence bebiş
Carpedym miniyo banada öyle geliyo erken tabide dün kontrole gittim dünden beri bir batma hissi özellikle hep bir noktada oluyor
miniyo Carpedym Evet benim de genellikle sol tarafımda oluyordu . Rahim büyümeye başladığı için kasılmalar oluyor demişti doktorum