Edaacihan Merhabalar 13+3 günlük hamileyim. Dün soğuktan üşütmüşüm bügünde işteyim ama ateşim var ,burnum tıkalı yetmiyor gibi birde öksürük tam grip kapmışım. Akşama kadar dayanabilirsen hastaneye gitcem akşam . Ne yaparlar hamile grip hastalara?