snmprlk_ Kızlar merhaba, gebelıgımın 3. Ayına gırıcem canımm aşırı derecede popeyes yemek ıstıyor , ılk kez yicem , devamlı yedıgım bısey degıl zaten . Sizce zararlımıdır ? Doktorum herseyı yıyebılırsın aşırı olmadıgı surece demıstı .🤷♀️
Binnur-cam snmprlk_ pimpiriklenme bu kadar ye gitsin hamileyiz biz canımız çekiyor nefsimiz körelsin tabiki abartmadığın sürece herşeyden yiyebilirsin… Ben kendimi hiç kasmadım salam sucuk vs az cok nadir canım istedikçe yedim şükür bende bebeğimde iyiyiz
ArvenMom snmprlk_ kendinizi kısıtlamayın ye birşey olmaz 1 2 defadan ben ayda 2 3 defa yiyiyorum hamilelik hastalık değil ona göre yediğimiz herşey zararlı keyfini çıkar afiyet olsun şimdiden ❤️
snmprlk_ Binnur-cam ah ne güzel 😊 ben de ilk kez yicem oda canım ıstedı , normalde canım da ıstemez pek yemem 😊
Binnur-cam snmprlk_ ben çok severim fast food abur cubur bayılırım kendimi oyüzden kısıtlıyorum çok canım istediğinde abartmadan yerim .. Yarasın bizeee 🫣🫣🤭
snmprlk_ ArvenMom çok teşekkür ederimmm🙏😍 kesınlıkle , hamılelık hastalık degıldır , cok zararlı dedıklerı ıcın sormak ıstedım ben de 😊
Nurscl06 snmprlk_ ben 6 aylık hamileyim kaç kez yedim çok şükür durumu da iyi ben öyle takmıyorum ya herşey Rabbimden Rabbime elmanın
777gonul_ snmprlk_ 9 ay hamileliğim boyunca her şey yiyen biri olarak diyorumki her şey yiye bilirsin sadece kilo almamak için fazla hamur işi yeme canin nə çekiyorsa ye kendi bedenini yormadan miğdeni yormadan canin ne çekerse ceksin yi gözün nefsin kalmasın hiç bir şey olmuyor
Dln1997 snmprlk_ valla ben 38 inci haftadayım her canım istediğinde yedim sonuçta hergün yemiyorsun canın istedikçe ye ne olacak
Tr2603 Valla 35 haftalık hamileyim bi 15 kere rahat yermişimdir herhalde shsjhsjs hiçbir şey olmuyor ye gitsin 😅