Ege1209 bu gece itibariyle tam 38 haftalık olcaz. Ara ara bel ve kasık agrım oluyor tam dogurcam bu defa galiba dıyorum agrılarım birden gidiyor. Onlar dısında kasılmalarım cok sık oluyor. Cuma gunu kontrole gidicem bakalım ne dcejler merak ediyorum. Sancı girince heyecanda basıyor artık dogurcam dıye gecince de butun heves kursağımda kalıyor 😂 o yuzden artık saldım bekliyorum öylece 😂