Gizem_cetinbas Süreç nasıl gidiyor kızlar göbüşler ne durumda benim ki şimdiden aşırı derecede çıktı 🤰😊
bebislerhakkinda Gizem_cetinbas ben 16+2yim yarin hastaneye gdiyorum bakalım ne gorucek cinsiyeti 😀😀😀
Gizem_cetinbas mucizem_03 Cok şükür şuan öyle bı derdim yok Allah yardımcınız olsun inşallah kısa sürede geçer
Carpedym 262223-- kız ben her gitmemde fake atıyor 😂 en son dün giitim normalde 13 +1 dün ultrason da 13+3 çıktı
262223-- Gizem_cetinbas 😂😂bacım seninki baya önde çıkmış geride olmasınlarda sağlıkla kucağıniza alın inşallah ❤️
262223-- Carpedym 😂ben böyle bir fake beklemiyordum 1.3 gün önde gitmeyi anlarım da 1 hafta olunca şaşirdim
Kaktusss @Gizem_cetinbas Benim ikiz olduğu için göbüş çıktı tabii 🥹 ama bugün yine kustum baya seyreldi ama hala kusabiliyorum bütün gün aç kaldım:(
Gizem_cetinbas 262223-- Sorma valla doktora sordum normalmi bı kadar çıkması diye İkinci gebeligin normal erken çıkması dedi bide ufaklığın gelişimi biraz önde gidiyormuş gören beni 6 aylık sanıyor artık nefes alamıyorum 😅
ozzlemk 16+6 ikizlere hamileyim bende artık hafiften çıktı kıyafetle pek belli olmasa da 🙈 cmts günü cinsiyet için gidicem 😌 14 hafta da %70 ikisi de kız gibi dendi sizce değişir mi 🥰