Gece 2,sabah 1, öğlen 1 kullandım uzun süre. Sadece azaltıyordu, kesmiyordu. Prilam almadığım gün tuvaletten çıkamıyordum, aldığım gün 5-6 sefer kusuyordum. Mide bulantım hiç kesilmedi kullandığım sürece.
Sonra bir anda bırakmak zorunda kaldım. 2-3 gün bulantım yine artar gibi oldu ama şu an kullanıyorum. Haftada 1 - 2 dürtüyor sadece bulantı ve kusma. Onun dışında iyiyim ama. Bırakmak zorunda kalmasam muhtemelen hala devam ediyordum ama 😂