Kızlar 38+2 olduk dün akşam sancılarım sıklaştı 2 saat boyunca 5 dkda bir geliyordu ve 2 büklüm oluyordum geldiği zaman özel ebem de doğum başladı diye düşünüp eve geldi muayene etmek için, bebeğin kanala girmediğini, hiç açılma olmadığını doğumun başlamadığını söyledi çok şaşırdık çünkü herşey doğum belirtisiydi sıklığı şiddeti vs daha önce böyle yaşayan oldu mu? Sonrasında açılma oldu mu? Sancılarım azaldı yaklaşık 1 hafta sonra doğum başlar diyorlar yine açılma olmazsa büyük ihtimalle sezeryan 🥲