Kızlar ben 20 martta düşük yaptım kanamam lekelenmem vs derken 10 gün sonra temizlendim. Beyaz akıntım vs geldi. Aradan 12 gün geçti bugün yine biraz lekelendim ve hafif bi kanamam var herkes genelde 30 gün vs sonra regl olduğunu yazmış bunu regl dönemi olarak baz alamıyoruz mu o zaman şimdi ? Reglim normalde düzenli olurdu Dr 2 Regl dönemi bekleyip tekrar deneyebilirsin dedi ama kafam karıştı iyice