Maras46konya-00 Yazmelegi_ valla aşıların ne olduğunu bilmiyorum henüz hiç bir aşı olmadım gebelik için
Tuvvba96 Yazmelegi_ Ben 20+2 oldum aşı yok diye yapmadılar dün perşembe gelin dediler, 2 doz olduğunu bilmiyordum iyi oldu yazdığınız 😅
Yazmelegi_ Maras46konya-00 valla benimde bildiğim bi tetanoz bide kan uyusmazlik iğnesi var başka da yok varsa bende öğrenmiş olurum