Masalannesi merhaba.. üç ay önce Doğum yaptım, hamileliğimin 25-26. haftasından itibaren su sızıntısı yaşadım ben de.. antibiyotik tedavisi gördüm, geçmeyen enfeksiyonum vardı, bir de sürekli yattım.. 32. Haftada ciğer geliştirici iğne yapıldı.. 39+4 de açılmam sancım yoktu, suni sancıyla Doğum yaptım ☺️ Bebeğim enfeksiyon nedeniyle 6 gün küvözde kaldı ☺️ Şuan çok şükür hiçbir sıkıntısı yok