26+0 haftalık hamileyim bugün doktora karnımda oluşan sertleşmeler kasılmalar yüzünden gittim ki iyiki gitmişim erken doğum tehlikem olduğunu söylediler ve sancım bile yoktu sadece karnımda sertlik vardı nolur dua edin bana bol bol Allah herkese evladını bağışlasın dualarınıza ihtiyacım var ağlamaktan gözümde yaş kalmadı