Aynı haftalardayız ve aynı sorunlar bir anda değil de az az yemek yiyorum mesela çorbamı içiyorum bi saat sonra ana yemeğimi yiyorum geç saatlerde bise yememeye çalışıyorum ve günde iki kez sade sodaya limon sıkıp içiyorum biraz da yürüyüş başka bise gelmiyo elimden mide yanması şişkinlik hazımsızlık hepsi var