onehappymoom Ayyyyyy kızlar çok az kaldıysa demekkiiiiii 🤭 Butonu görünce bir heyecan sardı beni sanırsın yarın doğuma gidiyorummm 🤤 Hepimiz tez vakitte sağlıklı sıhhatli bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah annişleer 🎉🎊👼
onehappymoom TugceBasaran Sen birde bana sor 🤭 erken doğum bile olsa her an artık kucağına alabileceğini bilmek çok farklı hismiş 😬
semanur0456 onehappymoom evet canım sağlıkla alalım inşallah güzel haberler verelim birbirimize 🤲🏼 benim suan 33+6 gece 34 olucaz 🫠 bana da gelsin bakalım heyecanla beklicem🤪😅
onehappymoom semanur0456 Amin inşallah bacım bundan sonrası hemen geçecek gibi gözüküyor çok ozleyecegiz bu günleri de 🦋🧸
semanur0456 onehappymoom bana da hiç zaman geçmiyo kuzum gerçi böyle diye diye de surda sayılı günlerimiz kaldı 😅 özleyecez bence de her günümüze şükürler olsn💜
onehappymoom semanur0456 hele bu ramazan bana hiç geçmedi biyere flan da gidemedim herkes oruçlu bundan sonrası inşallah çabuk geçer 😬