ilaydasya Merhaba bebeğim 32 haftalık oldu ve bugün doktor 2900 dedi şekerden suphelendi yarın tahlil yapacağım ve çok korkuyorum
YaseminBatrk ilaydasya maşallah tospik bir bebiş. Suyu iyi mi bebeginizin birde ne kadae önden gidiyor dedi
ilaydasya YaseminBatrk suyu iyi dedi sıkıntı yok ama 3 hafta önde 35 görünüyor dedi şekerden suphelendi şekerde sıkıntı oluşturabilir yarın tekrar tahlil yapacağım tedirgin oldum sizlere sorayım dedim
BozkrtArs ilaydasya bebek kilolu olsa ayrı dert zayıf olsa ayrı dert. Çok saçma geliyor herşeyi hastalığa bağlamaları ya.
Htcee_ylmzzz06 ilaydasya Banada oyle dediler 3 hafta ileride iri bebek suyum normal şeker yüklemesi yaptırdım 3 kez hicbirsey çıkmadı. 35 haftalığız ama 38 haftalık gibi gözüküyor dedi. Genetikte olabiliyormuş iri olması.
Aynr1380 BozkrtArs beklenilenin altında ve üstünde olduğu zaman her ihtimale karşı doktorlar bakmak zorunda. Birşey bulamazlarsa zaten genetik faktöre bağlanır sebebi . Bu çok normal yani
zge13 ilaydasya 33. Haftada 1850 gram 32 de 1500 dü çok şükür bu hafta iyi almış ama minyon doguruyormuşum o yüzden çok da almaz gibiymiş 🤗🤗