Merve7141 benim de 38.hafta da ölçüler tam şükür ama karın çevresi 2 hafta geride çıktı 36 da yani ama çok takmadım kilosu 2.800 yeterli yani çok şükür birde 2 hafta gerilik de normal kabul ediliyor 2 haftadan fazla ise sıkıntı oluyor,kafanıza takmayın bir şey olmaz insaAllah