Kızlar hepinize merhaba bugün gebelik kontrolüm vardı sağlık ocağında gittim tansiyonum kilom iyi çıktı ama nabzım 120 çıktı doktor bana dediki doğum doktorunla konuş hani bir tedavi uygulasın kardiyolojiye git gerekirse ben de oradan çıktıktan sonra hastaneye gittim doğum doktorum oradaydı konuştum beni kardiyolojiye yönlendirdi kardiyolojiye gittim bir şey çektim E G K Çektim gittim doktorun yanına doktor eşimin arkadaşı olduğu için iki tane doktor birlikte baktı dediler ki tertemiz hani korkulacak bir şey yok dedim hocam hani sürekli nabzım yüksek çıkıyor dedi kalbinle ilgili bir sıkıntın yok ama beni psikiyatriye yönlendirdi yani panik atak olabilir mi acaba aranızda hamileyken çarpıntı yapıp yaşayıp nabız yüksekliği olan ilaç kullanıyor mu hiç yani acaba ben ilaç kullanabilir miyim çünkü kızlar yemin ederim artık öyle bir yoruldum ki bugün sabah belki 2 saat önce oturup ağlamışım kalbimle ilgili bir sıkıntım yok çok şükür mutluyum ama çarpıntım olduğu zaman panik geliyor böyle sanki ölecekmişim gibi her an Allah korusun kalp krizi geçirecekmişim gibi karnımda bebeğim oturup ağlıyorum daha yaşım 21 yani ne yapabilirim nasıl atlatabilirim atlatan var mı Allah rızası için bir şey yaptırıp yapıp geçen var mı bilmiyorum ne yapacağım yarın psikiyatri ile konuşmam lazım doktor bana dedi daha önce bir şey yaşamışsın böyle olmuş daha önce de bir şey yaşadığım yok hani Allaha şükür eşim çok iyi ailem başımda niye böyle oldum bilmiyorum nabzım yüksek sadece nabzım yüksek arada kalbimde ağrıyor yalan olmasınAma kalpte bir sıkıntı yokmuş nabzım yüksek diye çarpıntım oluyor sürekli çok yoruldum kızlar ya. Ya doğum sırasında nabzım yükselirse ne yapacağım korkuyorum kızlar ilk gebeliğin lütfen bilgi verin bana