İlk üç ay risk daha fazla olduğu için ben de çok stresliydim bıraksalar her hafta gidecektim 😁 Sürekli acaba belirtilerim durdu mu, göğüslerimde hassasiyet neden yok bu sabah, kanamam
akıntım var mı vs vs… Bir de kalbi dursa belirti vermiyor diyenler de çok vardı. Tüm bunları bir kenara bırakıp güzel taraflara odaklanmak gerekiyor gerçekten. Olumsuz başlıklara girmemek sohbetlere dahil olmamak daya iyiymiş şu an bulunduğum yerden bakınca onu fark ediyorum. Yine de kim ne kadar rahatlatırsa rahatlatsın annelik içgüdü sanırım insan sürekli görmek kalbini duymak istiyor. o zamanlar iki haftada birdi kontrollerim şu an hazirana kadar gel diyen olmadı ama ayda bir gitmeyi düşünüyorum. Sürekli görüp duyma isteği kısmen de olsa azaldı başlara göre artık benimle olduğunu hissedebiliyorum sanki🫶