meliiisoz Yok endol hastanede oldugum surece verdıler Evde sadece 3 kere progestan dedi
Sevilayms ben serklaj olduğumdan beri endol kullanıyorum canım
meliiisoz Endol cok kullanamayız bebegın suyunu azaltıyor dedi
Sevilayms 32 den sonra bıraktırıyolar canım zaten