Deletedmom_103 Melis14 5 sayılır mı 😂😂. Aşırı uyku hali arada vuran mide bulantısı ve kasık ağrısı var
anneoluyoruuumm16 Melis14 7+4 ama ne bulantı ne kusma var. Biraz halsizlik biraz duygu degisimi biraz da uykumuz var. Ara sırada kasik ağrısı ve akıntı. İyi gidiyor gibiyiz şimdilik. Siz keseyi gördünüz mü
sevaldqn1 Melis14 çok zorlanıyorum basta böyleysem ileriyi tahmin edemiyorum mide bulantısı uyku hali halsizlik 🫠
sevaldqn1 Melis14 hayır tam tersi yemek dahi yiyemiyorum yediğim an geri çıkartıyorum yedikce bazi tiksindiğim şeyleri gördükçe kötü oluyorum
surfermom Kızlar ben henüz 4+5, bu başlığa uygun değilim 🙁 ancak kasık ağrılarım çok fazla. Sanki sürekli adet olacakmışım gibi. Benim bir de kistim var kisti olanlar da daha çok ağrı oluyormuş. Cuma günü kesi için doktor kontrolüm var inşallah her şey yolunda gider 🙏🏻 geçmişte bir düşüğüm var engel olmaya çalışsam da aynı şeyleri yasamaktan korkuyorum çok 😣
heleninannesi surfermom bendede kist var korkma birşey olmaz dedi doktor kist olması hamileliği etkilemez dedi sağ tarafımda var ağrı yapıyor bazen 8+4 olduk bebek büyüyünce ağrıyı hissedersin dedi doktor
sevaldqn1 surfermom başta ağrı olması gayet normal bende hala oluyor hamile olduğumu bilmesem adet olcam derim aynı yani ağrı çeşidi
mahperii 6+5, 3 gündür cok fena atesler icinde hastayım. Belirti olarak sabah bulantılarım,hafif kasık agrısı ve sık idrar. Düşmeyen inatçı ateşim var 3 defa serum takıntım. Antibiyotik ve sık sık mecburen parol almak durumunda kalıyorum bana dua edin🤲🏻
Dilan_ylmz Bende 6+2 ölüyorum hem bulantı hemde midem çok ağrıyo ne yesem hemen ağrı hemen bulantı yapıyo hiç bişey yiyemiyorum patates haşlaması ve peynir zeytin bitek o da bulanma olmazsa duruyo midemde